close

Go Gentle

You're gonna meet some strangers.

將來妳會遇到一些人

Welcome to the zoo.

歡迎來到這混亂的世界

Bitter disappointments.

辛酸而令人失望

Except for one or two.

除了幾個人以外

Some of them are angry.

有些人容易動怒

Some of them are mean.

有些人很壞

Most of them are twisted.

大部分的人都是古怪的

Few of them are clean.

只有少部份的人純潔

 

Now when you go dancing with

好,當妳要去舞廳時..

young men down at the disco.

與年輕小夥子跳舞時

Just keep it simple.

保持簡單就好

You don't have to kiss though.

不必獻上妳的吻

Don't waste time whit the idiots

別浪費時間在那種笨蛋

think that they're heroes.

自以為是英雄

They will betray you.

他們會背叛妳

Stick with us weirdos.

就堅守自己的怪原則吧

 

[Chorus]

For all your days and nights

因為妳一生 白天與夜晚

I'm gonna be there,

我都會守候著妳

I'm gonna be there,

我會一直守候

yes I will.

是的我會

Go gentle through your life.

溫柔地 在妳一生

If you want me I'll be there.

當妳需要時,我就會在妳身邊

When you need me I'll be there

當妳需要時,我就會在妳身邊

for you.

守著妳

 

Don't try to make them love you.

不必想讓他們愛上妳

Don't answer every call.

也不必有求必應

Baby be a giant.

寶貝,變成巨人

Let the world be small.

讓這個世界變小

Some of them are deadly.

有些人很致命

Some don't let it show.

有些人很陰沉

If they try and hurt you.

如果他們想傷害妳

Just let your daddy know.

一定要讓老爸知道

 

Now when you go giving your heart make

當妳要獻出真心前

sure they deserve it.

先確定他們是否值得

If they haven't earned it.

如果他們不值得

Keep searching, it's worth it.

繼續尋找,找到值得的人

 

For all your days and nights

因為妳的一生 白天與夜晚

I'm gonna be there,

我都會守候著妳

I'm gonna be there,

我會一直守候

yes I will.

是的我會

Go gentle through your life.

溫柔地 在妳一生

If you want me I'll be there.

當妳需要時,我都會在妳身邊

When you need me I'll be there

當妳需要時,我都會在妳身邊

for you.

守著妳

 

 

Go gentle to the light.

溫柔的 直到天明

I'm gonna be there,

我會一直守候

I'm gonna be there,

我會一直守候

yes I will.

是的我會

If all your days are nights

如果妳的日子是黑暗的

When you want me I'll be there.

當妳需要時,我都會在

Say my name and I'll be there

呼喚我,我就會在

for you.

守著妳

 

 

arrow
arrow

    life127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()