close

Nice to meet you. Where've you been?

很高興認識你,你好嗎?

I can show you incredible things

我能讓你體驗到醉人的戀情

Magic, madness, heaven, sins

魅力、瘋狂、天堂、罪惡

Saw you there and I thought oh my god

看到你出現,我內心驚嘆

Look at that face, you look like my next mistake

看看那張臉,看起來是我的下一個錯誤(愛情)

Love's a game, want to play?

愛情是一場遊戲,想玩嗎?

 

New money, suit and tie

西裝、領帶的新貴公子

I can read you like a magazine

像翻雜誌,我可輕易的看透你

Ain't it funny rumors fly

謠言滿天飛,很有趣吧?

And I know you've heard about me

想必你聽過我的名字

So hey, let's be friends

所以啊,做個朋友吧

I'm dying to see how this one ends

我迫不及待想知道這次會如何收場

Grab your passport and my hand

帶著你的護照,牽著我的手

I could make the bad guys good for a weekend

我可以讓壞男孩變好一個週末

So it's gonna be forever

所以我們會白頭偕老?

Or it's gonna go down in flames

還是燃燒後化為灰燼?

You can tell me when it's over

結束的時候你可以告訴我

If the high was worth the pain

只要得到的歡愉值得這樣的痛苦

Got a long list of ex-lovers

我有一大堆的前情人

They'll tell you I'm insane

他們都會說我是個瘋女人

Cause you know I love the players

因為我就是愛花花公子

And you love the game

而你愛這種遊戲

 

Cause we're young and reckless

因為我們年少輕狂

We'll take this way too far

感情會衝過頭

It will leave you breathless

不是愛得令你窒息

Or with a nasty scar

就是留下可怕的傷痕

Got a long list of ex-lovers

我有一大堆的前情人

They'll tell you I'm insane

他們都會說我是個瘋女人

But I got a blank space baby

但親愛的,我這裡有個空位

And I'll write your name

而我打算填上你的名字

 

Cherry lips, crystal skies

櫻桃紅唇、湛藍的天

I can show you incredible things

我能讓你體驗迷醉的愛情

Slowly kisses , pretty lies

親柔的吻、美麗的謊言

You're the king baby I'm your queen

親愛的你是國王,我是你的皇后

Find out what you want

你想要什麼樣的女孩

Be that girl for a month

這個月我就變成那樣的女孩

Wait, the worst is yet to come

等等,最壞情況還未到

Oh no

哦不。


Screaming, crying, perfect storms

尖叫、哭泣、在劫難逃的風暴

I can make all the tables turn

我會整個轉變

Rose garden filled with thorns

玫瑰花園充滿了刺

Keep you second guessing like oh my god

讓你對我不再確定 例如 我的天

Who is she? I get drunk on jealousy

她是誰?我被嫉妒沖昏了頭

But you'll come back each time you leave

只是每次你離開後 還是會再回來

Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream

因為親愛的,我就是惡夢但裝扮為美夢。

 

So it's gonna be forever

所以我們會白頭偕老?

Or it's gonna go down in flames

還是燃燒後化為灰燼?

You can tell me when it's over

結束的時候你可以告訴我

If the high was worth the pain

只要得到的歡愉值得這樣的痛苦

Got a long list of ex-lovers

我有一大堆的前情人

They'll tell you I'm insane

他們都會說我是個瘋女人

Cause you know I love the players

因為我就是愛花花公子

And you love the game

而你愛這種遊戲

Cause we're young and reckless

因為我們年少輕狂

We'll take this way too far

感情會衝過頭

It will leave you breathless

不是愛得令你窒息

Or with a nasty scar

就是留下可怕的傷痕

Got a long list of ex-lovers

我有一堆的前情人

They'll tell you I'm insane

他們都會說我是個瘋女人

But I got a blank space baby

但親愛的,我這裡有個空位

And I'll write your name

而我打算填上你的名字

 

Boys only want love if it's torture

男孩們就只想要折磨的戀情

Don't say I didn't say I didn't warn you

別說我沒有、別說我沒有警告你

Boys only want love if it's torture

男孩們就只想要折磨的戀情

Don't say I didn't say I didn't warn you

別說我沒有、別說我沒有警告你

 

So it's gonna be forever

所以我們會白頭偕老?

Or it's gonna go down in flames

還是燃燒後化為灰燼?

You can tell me when it's over

結束的時候你可以告訴我

If the high was worth the pain

只要得到的歡愉值得這樣的痛苦

Got a long list of ex-lovers

我有一大堆的前情人

They'll tell you I'm insane

他們都會說我是個瘋女人

Cause you know I love the players

因為我就是愛花花公子

And you love the game

而你愛這種遊戲

Cause we're young and reckless

因為我們年少輕狂

We'll take this way too far

感情會衝過頭

It will leave you breathless

不是愛得令你窒息

Or with a nasty scar

就是留下可怕的傷痕

Got a long list of ex-lovers

我有一堆的前情人

They'll tell you I'm insane

他們都會說我是個瘋女人

But I got a blank space baby

但親愛的,我這裡有個空位

And I'll write your name

而我打算填上你的名字

 

arrow
arrow

    life127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()